BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 6, 2009

penternak virus....ak sangat bengang!!!!!

6 SEPT 2009

hari neyh ak dapat balik ak punya pendrive dari member aku...

aku xkisah la kalau dia nak pinjam or what..

tapi barang orang pandai jaga la babe..

bukan men suka kaki mak bapak dy je

esh..marah betoi ak neyh..

abeh semua document dalam pendrive 2 hilang..

eee....geram!!!

dengan selambrny dy ckp pendrive ak menternak virus

masa ak bg kat dy..x banyak songeh lak..

kot la nk kata sowie..neyh hampeh..

wat muka xbersalah lagi da la..

eee...gatai je kaki ak neyh!!

pic aku,semua lagu-lagu aku semua hilang...

wat the f**k..batal posa aku ari neyh..herm

setakat lagu ilang xkisah r..neyh pic semua ilang..

celah mana aku nak dapat pic tu balik...!!

yang paling penting semua maklumat TERM PAPER ak ilang.....

kalau dy nk cri balik semua xpa r..

neyh ak gk....dahla term paper 2 bnd penting

klu benda 2 xberguna langsung xpala gk...

seyes menyusah an aku....!!!

YAALLAH..sabau je la......!



0 comments: