BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 8, 2009

kemarahan menguasai diri

aku memang marah gler hari neyh...

dy ingat dy besh ka?

dy ingt dy bagus ka?

mk xleyh bla?dah wat salh bukan nak minta maaf...

sial!!

cian kat kawan ak...

dy ingat asgment mkt 269 tu kn anta taun depa ke ha??

maklumat semua owg tolong cari an

semua bnd kami provide an..

wat jela keja ang yang senag 2..

copy je kot...

2 pun xleyh ka??

ak yang ilang buku neyh pun leyh siap an..

neyh tak..wat muka xbersalah lg da la..

eeee...sumpah geram gler..

aku punya carry mark tuk mkt269 aku rendah

siap la ang..

batal posa aku reneyh

herm!!

pasal sowang mkhluk jahat

berbakul dosa ak dapat...

marah+bengang+penat....eee

klu leyh sepak..dah lm ak sepak...

p/s

zai,k.cik,jo aku mintak maaf..sbb asgment kita neyh xbp prefect..
but better than nothing an??

0 comments: